Friday, June 17, 2011

Apa salahku...???

Setelah 3 hari 2 malam bertungkus lumus menelaah...akhirnya aku berjaya juga menempuhinya..walaupun pada hari terakhir exam..aku demam..sekarang nie tinggal tunggu result kuar jer..hopefully lulus!! dengar2 batch kami akan dipanggil untuk join konvokesyen budak2 ipg gaya yang lain..selepas final exam 3 hari..kami menyambung kelas semula untuk mencukupkan jam kredit...kna complete tu..kalu tak..mana layak join konvo..so walaupun semangat nak datang kelas tu semakin pudar di sebabkan kesihatan yang agak terganggu....(diarrhea.4 hari berturut2 + demam..) tpi terpaksa jg kuatkan semangat untuk masuk kelas sebab di saat2 akhir bermacam2 program di laksanakan di dlm kelas untuk pemarkahan terakhir...

Suma nie bukan satu masalah yang besar untuk aku...aku masi mampu untuk melaksanakannya..apa yang menjadi persoalan adalah soal hati & perasaan yang wujud antara aku dan dia....sejak mula lagi aku tak meletak harapan bahawa akan ada kesudahan yang baik di antara kami..kerana aku tahu..kita punya komitmen terhadap perancangan masa depan yang telah kita rancang terlbh dahulu sejak sblm perkenalan kita...tpi sekurang2nya aku sangat menghargai persahabatan kita dan segala apa yang telah kita lalui bersama...kenapa perlu kau menyakiti aku sebegini...apa salahku??? kenapa dalam seketika saja segalanya berubah??sehingga kemaafan yang aku pinta di kala perpisahan berlaku tak diendahkan langsung...??? hingga kini aku masi tercari2 jawapan..kenapa aku ditinggalkan begitu saja tanpa sepatah kata...itu yang paling menyakitkan...apa salahku???? aaaaaaaaaaaaaaarggghhhh....i'm sorry i love u..but it doesnt mean u have a right to hurt me like this....i hate u for this...i really...really..hate u...!!! i hate you..bcuz of you my tears kept fallen down....bcuz of you..i cant smile as much as i want...bcuz of you..my heart felt burden & hurt as i breath everyday..tell me what am i suppose to do right now??? .....

0 comments:

Post a Comment