Thursday, January 13, 2011
buat seketika aku terpaku di meja tulisku..tiba2 aku rasa cam blurr...hurmm..mungkin bule dianggap minda dan hati aku dalam tahap 'unconcious' untuk beberapa saat..aku tak boleh berfikir biar untuk sedetik...dan tanpa aku sedari..hati aku mula berbicara....
jam menunjukkan pukul 12:42am...petang tadi aku berfikir..malam nie malam jumaat so...let ur brain dan ur body rest..sejak abis interaksi beberapa minggu lepas..hanya beberapakali saja aku tidur ngan nyenyak tanpa memikirkan apa2 tentang hal2 yang berkaitan dengan praktikum....(sebab masa tu aku tgh demam..mmg la..lepas makan ubat..belasah jak tidur..tak sedar dunia langsung..hehe) hurmmm..paling teruk dalam 2 minggu nie..kalau tiap anggota badan aku nie boleh berkata2 pasti mereka akan mengadu sebab hak mereka kurang dipedulikan...atau lebih tepat lagi..tidak dipedulikan langsung...hanya kata2 hati dan minda saja yang dipersetujui dan diterima pakai..ksiannya mereka...tpi..aku tidak bule berbuat apa2 sekarang melainkan meminta belas kasihan mereka untuk memberi aku peluang dan terus bertolak ansur pada tiap kemahuan hati dan minda..masi banyak kerja yang perlu aku selesaikan...perjuangan ini...bukan mainan...
tarikh keramat tu semakin hampir..dan sehingga semalam..rasa nervous memenuhi tiap denyutan nadi...oh gosh..what should i do rite now???teman2 lain jgk mungkin sedang merasa hal yang sama...dan sehingga la sms yg aku terima selepas maghrib..meringankan separuh dari beban yang aku galas dibahu dan juga hatiku...hahaahaha...Alhamdulillah...aku menerima berita UZ akan menjadi penyelia pembimbingku..teirma kasih Ya Rabb..!!! aku kembali bersemangat untuk meneruskan kerja yang terbengkalai...
tpi persoalannya sekarang..sapa yang bakal menjadi guru pembimbing aku disekolah tu...??? hurmmm....

0 comments:

Post a Comment