Tuesday, April 26, 2011

apa dah jadi???

aku bosaaaaaaaaan!!!!!! aku tak tau apa nak jadi la ngan aku nie...dlu masa kerja berlambak ( time praktikum..) nak sangat free...dah sekarang nie takde apa benda nak fikir..tak tau nak bersyukur lagi ker?? ermm...aku memang bersyukur sesngt sekarang nie sbb aku dah lepas dr azab praktikum tu..tpi masalahnya sekarang nie bila aku dah tersangat...sangat..sangat..free maka secara tidak langsungnya..aku jadi seorang yg PEMALAS!!! otak aku payah nak gerak..tubuh badan aku nak baring..santai jer sepanjang masa...nie plak sekarang nie...malas nak gi kerja la plak...uwaaaaa...aku tak suka bila aku berperasaan camni..seolah2 aku dah sia2kan masa dan hidup aku..takde buat apa2..nak pegi keja pun takde fun langsung, nak kata tak sabar nak cuti sekolah..memang la tpi bila ingat ngan final exam awal bln jun nie..rasa excited nak cuti tu hilang serta merta..memang dah biul agaknya otak aku nie..takde apa yang ngam..
dah pukul 1 ptg..patut aku dah kna bersiap pegi keja...aku KEMALASAN aku bermaharajalela...!!!!! ini tak boleh jadi nie..................Nescafe aku telah dihurung semut lalang..oh tidaaaaaak!!!! berani sungguh ko wahai sang semut...jaga ko!!!! jap lagi aku sembur ngan ridset..ok lah nak paksa diri gi bersiap dlu...cau cin cau!!!

0 comments:

Post a Comment