Saturday, April 23, 2011

Benarkah itu takdirku...??

Tanpa sedar...aku telah meletakkan dirinya di suatu tempat yang istimewa..seolah doaku sedang dimakbulkan Allah..aku mula merasai kehadirannya di saat akhir..tpi benarkah itu takdirku??? atau kami akan kekal sbg teman tpi mesra hingga ke akhirnya..??

selepas berpenat lelah bertempur di medan praktikum..akhirnya aku kini bebas...walaupun bukan sepenuhnya tpi sekurang2nya aku tak lagi mengalami tekanan ngan bebanan kerja yang berlambak dan memeningkan kepala..hahahahaha..sukar untuk aku menyelami isi hatinya...tpi aku cukup bersyukur kerna di tiap waktu aku perlukan sokongan dan semangat..dia akan muncul tanpa di duga...katanya dia sentiasa yakin aku boleh melakukannya...mungkin apa yang dikatakan oleh seseorang tu ada benarnya...chemistry yang ada antara kami agak istimewa... :p.....cross my fingers on dat...hahahaha

0 comments:

Post a Comment